Uplny zacatecnik s FreeBSD

MiTR mitr at centrum.cz
Fri Jul 30 20:30:17 CEST 2004

Dobrý den,

Nedávno jsem se dozvěděl že FreeBSD vůbec existuje.
Někde jsem si půjčil instalaci (5.2.1) ale ta se mi pořád nějak
nedařila, možná že jsem měl i špatná CD protože asi tak minutu po
začátku instalace mi to něco vypsalo a pak se to restartovalo :-/
Bylo to taky úplně něco jiného než instalace Linuxu (s ním také nic
neumím).
A tak bych se Vás chtěl zeptat jakou verzi byste doporučili úplným
začátečníkům ? Jaký je rozdíl mezi verzí 4.10 a "novou texhnologií"
5.2.1 ?
Nechtěl bych využívat FreeBSD jen abych měl spuštěné KDE, ale také
bych se rád postupně naučil nakonfigurovat WWW server (apache, MySQL,
...). Pod Windows to není ono :-)))

Předem díky moc za jakoukoliv radu.