Zvukova karta - ovladanie hlasitosti

Vinclav Erich vinclav at ives.vs.sk
Mon Jul 26 10:08:00 CEST 2004

Dobry den

potreboval by som nastavovat hlasitost na /dev/pcm . O co ide... Pustim
mplayer. Tam mozem do urcitej miery nastavovat hlasitost, ale stale to je
nedostatocne... Nepouzivam ziaden zvukovy server (artsd...), lebo to zvykne
padat (mplayer). Potreboval by som nieco ako v linuxe alsamixer. Presiel som
v handbooku celu sekciu Multimedia, taktiez man dsp, ale nic relevantne som
nenasiel... Vedel by niekto poradit??? Alebo aspon nasmerovat. Bol by som
velmi zaviazany... Mimochodom, je to intel 810 zvukovka (pod linuxom
i810_audio) on board...

S pozdravom

--
Erich Vinclav