problem s kompilaci kernelu / worldu

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Sun Jul 25 19:37:26 CEST 2004

Puvodne jsem chtel taky takhle zareagovat (Barton 2.5GHz / CURRENT - cca
10-15 minut), ale pak jsem si post precetl jeste nekolikrat a dostal z
nej pocit, ze autor myslel linuxovy kernel (ten jsem naposledy
kompiloval kolem roku 2000, takze dnes to snad muzou byt ty dve
minuty..). Stejne je uplne offtopic bavit se o tom, jak narocna operace
kompilace kernelu je a kolik casu zabere.

Pokud na zminenem pocitaci nejde nainstalovat linux, windows, nejde
zkompilovat jak -STABLE, tak -CURRENT FreeBSD, jedna se o hardwarovy
problem a nepatri to do FreeBSD mailing listu, nybrz na nejblizsi
servisni hotline prodejce pocitacu.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>