problem s kompilaci kernelu / worldu

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Sun Jul 25 11:37:41 CEST 2004

> Ale Debian nesel vubec instalovat, hazel CRC error uz pri instalaci base
> systemu. je nejaka utilita, ktera testuje procak, jestli je v poradku? nebo
> jak poznam, ze to je tim?

  ^-- Skus v BIOSe vypnut najskor L2 cache, ak budu problemy pretrvavat,
skus vypnut aj L1 cache. Pocitac bude potom sice desne pomaly, ale mozno
sa Ti kompilacia podari. Vypnutie cache pamati pomaha niekedy pri
instalacii, ked sysinstall hadze chyby "error syncing disk" alebo aj pri
instalacii Windowsov, ked hadze instalator chyby "Media error: Retry,
Abort, Fail?" alebo sa uplne seka pri kopirovani suborov.

Btw, takeho hw, na ktorom kvoli hw samotnemu nejde ani skopilovat kernel,
by som sa cim skor zbavil. Kompilacia kernelu je da sa povedat velmi
nenarocna uloha: na PIII 1,3GHz to trva cca 2 minuty; vies si predstavit,
ze by ten pocitac mal kompilovat OO.org (na zmienenom PIII to trva 14
hodin, a to je uz java naistalovana...). :-)

J.