problem s kompilaci kernelu / worldu

Honza Kangaroo Sipek klokanek at eldar.cz
Fri Jul 23 12:41:04 CEST 2004

diky moc vam obema za rady, na LANG jsem nesahal, ani nijak nastaven neni.
samozrejme, ze jsem asi pred trema dny potahal cely 4.10 znova a znova ciste
nainstaloval.
ale ted, o ma hruzo, koukam do /etc a tam zadny make.conf neni!
daval jsem mergemaster -p, tak mozna on ho sejmul. myslim, ze to muze bejt
ono... ;)
ted to budu zase par dni cvsupovat a kdyby nic, ozvu se.
diky

Fri, Jul 23, 2004 at 11:52:25AM +0200, Michal Varga pise:
> No, uz jsem se trochu probral, tak me napada jeste jedna standardnejsi
> zalezitost - podivat se do '/etc/make.conf', jestli v nem nemas
> definovany nejake exoticke CFLAGS, mozna jsi "neco zkousel" a pak na to
> zapomnel. Standard jsou 'CFLAGS= -O -pipe', maximum, s cim si kompilace
> kernelu poradi je 'CFLAGS= -O2 -pipe', nemusi ale fungovat v prave
> aktualni CVS verzi.
>
> Pises, ze se s tim hrajes uz treti tyden, tak je tady jeste moznost, ze
> mas jiz natolik rozbity base system (treba perl, nebo nektere binarni
> [...]

 (honza sipek) * klokanek (zavinac) eldar.cz * 776 817 817 * ICQ#281 154 266
http://eldar.cz/kangaroo http://nymburk.net http://www.radioakropolis.cz ...