Php 4.3.8 z portov

Matej Duracka mato at habit.sk
Fri Jul 23 09:55:33 CEST 2004

Ahoj,

tu ide skor o to, ze samotny php4 port sa rozdelil na viacero casti
(oproti 4.3.7). Takze teraz mame zvlast php4-extensions, ktore treba
kompilovat ak chceme pouzivat dalsie moduly, ktore sa inak vo verzii
portu 4.3.7 volili v spominanom okne pri kompilacii /usr/ports/lang/php4 .
Inymi slovami, vase okno najdete ak buildnete
/usr/ports/lang/php4-extensions :-)

    - Matej