Php 4.3.8 z portov

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Fri Jul 23 00:56:08 CEST 2004

PHP 4.3.8 som z portov kompiloval zhruba pred siestimi hodinami a vsetko
sa spravalo korektne. Jediny zavaznejsi rozdiel je v tom, ze port
'lang/php4' bol pred niekolkymi dnami prakticky rozdeleny na dva -
povodny 'lang/php4' a metaport 'lang/php4-extensions'.

Dialog na vyber parametrov ale funguje korektne v oboch - skontrolovane
pred chvilou. Pred kompilacii sa spusta automaticky a pokial by to
nahodou aj nespravil, nie je problem vyvolat ho rucne cez `make config`.

`make config` v 'lang/php4' umozni nastavit kompilaciu pre Apache2 a
zapnut IPV6, v 'lang/php4-extensions' sluzi ako povodne - na vyber
pridavnych modulov.

Pokial sa ti teda konfiguracny dialog nespusta, skusil by som pre
zaciatok updatnut /usr/ports, chyba bude najskor tam.

A samozrejme, nezabudnut `make clean`,  resp zmazat 'work' adresar, z
ktoreho si povodne instaloval (co nebol zrovna najlepsi napad).

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge