upgrade z 4.10 na 5.2.1

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Jul 21 12:03:42 CEST 2004

V st, 21. 07. 2004 v 11:51, Petr Valenta píše:

> A u vsech podporovanych zvukovek, nebo jen u nekterych? Smesuje to
> automaticky, nebo jsou k tomu potreba nejake dalsi kroky?

U vsech zvukovek. Jmenuje se to "vchans" - virtualni kanaly. Zvolite si
pomoci sysctl kolik jich chcete a potom pouzivate nove "virtualni"
zvukovky /dev/dsp0.0 /dev/dsp0.1 /dev/dsp0.2 ... a vsechny hrajou
najednou. Nevyhoda: nelze nastavovat hlasitost per kanal.

V 5.x uz neni treba vytvaret /dev/dsp0.x, funguje tam klonovani
zarizeni, tj ze muzete otevrit /dev/dsp0 vickrat a ono se to internet
klonuje.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity