upgrade z 4.10 na 5.2.1

Vinclav Erich vinclav at ives.vs.sk
Wed Jul 21 09:10:21 CEST 2004

On Tue, 20 Jul 2004 16:39:14 +0200, Pav Lucistnik wrote

> Pokud jde o pracovni stanici tak doporucuji zatim zustat na -STABLE a
> pockat na podzim na 5.3-RELEASE. 5.2.1 se fakt nevyplati.

Snad len kvoli drm na raden (vid thread o radeone), kedze tam je nejaky
novsi modul (nieco.10), o ktorom sa pise ze je podstatne improved... To len
tak mimochodom, kedze to na radeone 9600 som nerozchodil k spokojnosti...

--
Erich Vinclav
systémový administrátor, IVeS Kosice
vinclav.erich at ives.vs.sk