Jiri jiri.b at sendmail.cz
Tue Jul 20 23:14:39 CEST 2004

Zdravim,

Tuesday, July 20, 2004, 8:34:14 PM, bylo napsano:

PR> Takze, ake mate ostatni skusenosti s dalsimi "pokud" ? A co s hackerom,
PR> ktory sa vam vlomi do masiny a vy by ste VEEEELMI radi mali aspon hlasku na
PR> pageri, ze sa nieco take stalo... Ako to riesite?

jail - udelej jail pro ssh usery a ti se nedostanou na hlavni system.
udelej si syslogd aby logoval i z jinych socketu (tech v jailech) atd.
nebo hod priznaky na vsechny dulezite soubory...

existuje spoustu postupu... zkus napr. zkoumanim jinych systemu, napr.
free shellu jak to maji osetrene. napr. jsem videl ruzne rozdeleny
partitions - viz m-net.arbornet.org

jirib

mail: jiri.b at sendmail.cz | jabber: jiri.b at njs.netlab.cz
IRCnet/EFnet/SILCnet: jirib | ICQ: 261273235
GPGfingerprint: 21A1 8E02 CDF0 DCAA B385  A253 EF0C F1CE B618 8EAB