Postfix virtual domain

Petr Bezděk freebsd at ada-net.cz
Tue Jul 20 09:41:57 CEST 2004

Petr Stekl SNQ napsal(a):

> Rekneme ze mame dve domeny,  postfix upraven pomoci virtual alias,
> qpoper, unix accounts.uzivatele obou domen se pripojuji pomoci
> pop3-qpopra do unix mailboxu.Ovsem takto ma uzivatel emaily dva:
> usr at domena1.cz  usr at domena2.cz a odesila se pod hlavickou
> usr at domena1.cz....
> Jde o to aby se odesilaly emajly od uzivatele druhe -alias domeny se
> spravnym OD:.

Hlavicka From: se nastavuji v MUA (=klientsky program) a nikoliv v MTA
(ve vasem pripade Postfix). Nastavi-li si uzivatel ve svem
mail-klientovi odesilatele na "ja_jsem pepik at ktery_rad_zlobi.cz" tak
bude v hlavicka nastaveno From: na tuto adresu.

> (mail uzivatele pridavam do systemu adduser a nikde se nedefinuje k
> jake domene usr patri)
> Takze otazka zni: jak v tomto systemu rici ze usr1 patri k domene1 a
> usr2 patri k aliasu- domene2?
> Nebo jak oddelit domeny a priradit je spravnym usr?

man 8 virtual
man 5 virtual
man 5 transport

http://www.postfix.org/VIRTUAL_README.html