novejsi ATI Radeon a akcelerace

Vinclav Erich vinclav at ives.vs.sk
Mon Jul 19 09:31:48 CEST 2004

On Thu, 15 Jul 2004 20:22:58 +0200, Martin Nuc wrote
> Zdravim všechny v konferenci,
>   Mate někdo zkusenost s nejakym Radeonem na Freebsd? Pro starsi
> radeony je v X ovladac. U novejsich je zakladnim problemem, ze ATI

zaujimave, prave som si kupil radeon9600

> nevydali ovladace pro sve karty pro freebsd (jen linux
> http://mirror.ati.com/support/driver.html), jedina moznost je pouzit
> VESA dirver. To vubec neni prijemne, protoze muj Radeon 9600XT nezobrazuje
> spravne 1024x768 ani 800x600 a jsem nucen jet v 1280x1024 (ale to je

no, mne to islo v pohode aj na 1024x768. Ale musim priznat, ze som skusal aj
linux a ine (nemenovane ;) ) systemy, takze som az tolko casu na FreeBSD
nemal... Kedze ale FreeBSD mam ako primarny desktop, tak dojde aj na to...

> mozna chyba na me strane, jeste jsem nezkoumal proc).
>
> Otazky:
> 1/ Nevite trebas o nejakem neoficialnim projektu, o nejakem hackrovi,
>  ktery by se pokousel o drivery pro radeon? 2/ Mate nekdo zkusenost

hmm... zeby gatos.sourceforge.net ? Predtym som mal Rade128 AIW a ovladace z
ich stranok chodili perfektne... Este som ale s radeon-om neskusal, ale
nevidim dovod, preco by nemali fungovat. A chodila aj akceleracia...

Nemas za co.

--
Erich Vinclav