BSD & gprs modem

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Sun Jul 18 23:11:06 CEST 2004

On Sat, Jul 17, 2004 at 02:22:02PM +0200, tomas vrba wrote:
> DD,
Zdravim,
> take bych se zeptal, s modemem Siemens mc39i jsem narazil na problem, vse
> krasne funguje az do okamziku kdy ma zjistit IP adresu - na tom skonci -
> pouzivam dynamicke IP.
A co je na tom k nepochopeni? V pripade Eurotelu dostanes adresu tridy A
10.x.x.x
Tohle mas, ale urcite osetreno v ppp.conf, pokud ne, tak je jasne, ze
zakopanej pes je tam.
Viz man ppp.
Tenhle radek by ti mohl pomoct:
 set ifaddr 0/0 192.168.254.254/0 255.255.255.0  0

Ale toto jisto jiste neni problem s modemem, ale s nastavenim ppp.
> Zkousel jsem to pouze pod kppp na Linuxu to jde bez problemu, nemate negdo
> podobnou zkusenost. Bohuzel ted nevim na jake verzi jsem to zkousel. Dekuji

> Vrba
Zbynek
--
If you cannot work with love but only with distaste it is better that you
should leave your work.