Re: začátek

Jiri jiri.b at sendmail.cz
Sun Jul 18 19:54:53 CEST 2004

Zdravim,

Sunday, July 18, 2004, 6:30:33 PM, bylo napsano:

TH> Dobrý večer chtěl bych začít používat freebsd chtěl jsem se
TH> zeptat kde stáhnu českou lokalizaci a jestli treba bude stacit 1
TH> cd nebo budu muset stáhnout vice cd.

proboha :) ohledne lokalizace http://www.freebsd.cz/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/l10n.html

instalacni disketa - ftp.freebsd.cz/pub/FreeBSD/releases/i386/4.10-RELEASE/floppies
jestli mas inet, tak si udelej instalaci pres sit - ftp. je to easy a
lepsi nez stahovat 200M iso kdyz zdrojaky je lepsi mit aktualnejsi

jirib

P.S: na onlamp.com je serial FreeBSD Basics; jinak bez anglictiny si s
fbsd moc netucknes :)

mail: jiri.b at sendmail.cz | jabber: jiri.b at njs.netlab.cz
IRCnet/EFnet/SILCnet: jirib | ICQ: 261273235
GPGfingerprint: 21A1 8E02 CDF0 DCAA B385  A253 EF0C F1CE B618 8EAB