novejsi ATI Radeon a akcelerace

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Fri Jul 16 00:39:27 CEST 2004

V čt, 15. 07. 2004 v 20:22, Martin Nuc píše:

> Zdravim všechny v konferenci,
>   Mate někdo zkusenost s nejakym Radeonem na Freebsd? Pro starsi radeony je
> v X ovladac. U novejsich je zakladnim problemem, ze ATI nevydali ovladace
> pro sve karty pro freebsd (jen linux
> http://mirror.ati.com/support/driver.html), jedina moznost je pouzit VESA
> dirver. To vubec neni prijemne, protoze muj Radeon 9600XT nezobrazuje
> spravne 1024x768 ani 800x600 a jsem nucen jet v 1280x1024 (ale to je mozna
> chyba na me strane, jeste jsem nezkoumal proc).

Driver radeon podporuje 2D (neakcelerovany) na vsech v soucasnosti
vyrabenych Radeon kartach. Hardwarova akcelerace je k dispozici na
kartach 9xxx az po 9200 vcetne, a 8xxx az po 8500 vcetne.

> Otazky:
> 1/ Nevite trebas o nejakem neoficialnim projektu, o nejakem hackrovi, ktery
> by se pokousel o drivery pro radeon?

Ano, rikaji si XFree86 a X.org

> 2/ Mate nekdo zkusenost s radeonem na noteboocich? Uvazuji o notebooku s
> Radeonem 9700, ale tedka se bojim, ze mi na tom nepujde freebsd s
> akceleraci. (pouzivam F 5.2.1)

Pacemu akcelerace? Chystas se na tom hrat hry?

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity