ZVUK - SB PCI 128

xeo at email.cz xeo at email.cz
Thu Jul 15 12:05:42 CEST 2004

Nazdar,
sem teprv v unixu zacatecnik... nainstaloval sem si freebsd 5.2.1. po mensich problemech se mi podarilo vse nastavit az na zvuk... stale se mi jej nedari rozjet... uz sem vcera celej den hledal jak na to, ale furt nic... :(

V komplu zvukovku SB 128 PCI (CT4700) a vzdy pri nabihani KDE mi to hodi hlasku:
Error while initializing sound driver: /dev/dsp can't be opened (No such file or directory) The sound server will continue, using null output device.

Nevite nekdo co s tim? da se tahle zvukovka vubec v bsd rozjet???
diky

Umíme to lépe a levněji! Nejlepší herní sestava na trhu s procesorem AMD A64 3200+, GeForce FX5900 XT a DVD vypalovačkou za neskutečnou cenu 28.999,- bez DPH. http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=44110