Co může bránit restartu?

Milan Cizek Cizek.Milan at seznam.cz
Wed Jul 14 07:49:51 CEST 2004

Ahoj,
mám takový zajímavý problém, který vznikl po přechodu z verze 5.0r na 5.2.1r.

Cronem volám jeden svůj perlovský skript, který mimoto občas vyvolá restart serveru (příkaz `reboot`). Teď mi to ale najednou přestalo v případě nouze restartit, což je docela problém. Z /var/log/messages je patrné, že skript opravdu běží a funguje - poslední řádka je vždy ve smyslu "rebooted by root". Jenže to je vše, systém už nenaběhne a je nutné počítač fyzicky vypnoput/zapnout. Nejjednodušší by určitě bylo připojit monitor a vysledovat co se děje, to je ale až ta poslední možnost.

Tak se chci zeptat, jestli není něco, co by ještě po vyvolání rebootu mohlo působit jeho storno. Jen upřesním, že během instalace jsem restartoval naprosto bez problému. Nebo bych měl použít spíš příkaz shutdown? Díky

Milan