Opteron

Petr Bezděk freebsd at ada-net.cz
Fri Jul 9 15:50:39 CEST 2004

Ondra Koutek wrote:
> Zdravim,
> uvazuji o koupi serveru pro FreeBSD 5x a kamarad me lame do opteronu. Na
> netu jsem nasel zajimave desky s dobrymi referencemi, ale jednak mi
> prijde cena kolem 20.000 bez DPH jako moc a druhak nemyslim ze potrebuji
> dual procesor.
> Tak se chci zeptat, jestli tu ma nekdo s podobnou hrackou do 1U serveru
> zkusenost a pripadne muze doporucit HW.

U nas mame dva dual-opterony - (CPU 2x AMD Opteron 244, MB Tyan Thunder
K8S Pro) - bezi nam to ale na Linuxu. Nemel jsem moznost na tom zkusit
FreeBSD :( Provoz je bez problemu, jen zakladovka od Tyanu se nekamaradi
s ATA radicem od 3Ware (Escalade 7506-8).

BTW: neslo by pro priste nekrast cizi thread a zacit novy? Prece jenom
diskuze o Vinum a Opteronech spolu nema nic spolecneho.
--
Petr Bezděk