Vinum

Ernest Salamanca ernest at as4u.org
Thu Jul 8 21:31:22 CEST 2004

Nevim jestli tuhle zpravu neposilam podruhe, jelikoz se mi poprvni vratila, pripadne me omluvte :-)

Tak jsem dostal za úkol nainstalovat server s deskou Intel D865 PERL která
má SATA RAID. Bohužel, když jsem dal disky do onoho RAIDu, neviděl jsem je z
BSD. Rozhodl jsem se tedy pro alternativní řešení Vinum. Disky Vinum ale
můžu vytvořit až po instalaci systému. Můžu nějak přesunout systém na disky
Vinum abych měl i mirroring systému? Nevím jestli jsem to dobře popsal ale
snad to pochopíte co bych chtěl.

Ernest