[hsn]

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Wed Jul 7 13:46:39 CEST 2004

> 30. 6. 22:08
> Příznivce FreeBSD jistě potěší, že do FreeBSD-5-CURRENT byl naimportován
> USB kód z NetBSD, což snad vyřeší problémy s USB, kterými FreeBSD-5
> trpí. [hsn]

[hsn] = [rk] (autor necht se radeji ozve sam) a zda se, ze anglicky
original znel "Lukas Ertl (le) merged some EHCI, OHCI, and general USB
code from NetBSD, introducing some fixes and performance improvements
to USB." Mne napriklad tento posledni merge z NetBSD odstranil problemy
s USB flash diskem.

Preklad vyse vyvolava dojem, ze byl proveden celkovy import USB kodu
z NetBSD, ale ve skutecnosti slo jen o relativne male opravy (patche,
merge). Dale preklad vyvolava dojem, ze problem je jen u FreeBSD-5, ale
problemy s USB jsou u vsech FreeBSD. Pry prislo i par ohlasu, kdy u
nekoho doslo k zhorseni funkcnosti USB, takze je otazka, jak to dopadne
s MFC (nebo dopadlo, pokud to uz nejak vyresili).