balickovani sqldjbdns

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Mon Jul 5 18:56:17 CEST 2004

V po, 05. 07. 2004 v 16:07, Radim Kolar píše:

> Potreboval bych vedet, jak s nejmensi namahou nabalickovat
> $subj. ktery vyzaduje ke sve kompilaci djbdns zdrojaky ve svem
> podadresari.
>
> Mam pouzit masterdir nastaveny na djbdns? a jak v tomto pripade
> pridat do distfiles jeste jeden soubor. Vypada to, ze md5file muze
> byt jen jeden soubor.
>
> PORTNAME=       sqldjbdns
> PORTVERSION=    0.70
> MASTER_SITES=   http://untroubled.org/sqldjbdns/
> DISTFILES=      ${DISTNAME}${EXTRACT_SUFX} djbdns-1.02${EXTRACT_SUFX}

Stahoval bych oba distfajly v ramci tveho portu. Kdyz si vypujcis ten
druhy z ciziho portu tak se muze stat ze nekdo zmeni ten cizi port a
rozbije tvuj port, treba pokud nova verze djbdns neni kompatibilni s
existujici verzi sqldjbdns.

> 2) da se nejak ridit kam se maji rozpakovat jednotlive distfiles?
> misto work/djbdns a  work/sqldjb..  bych si predstavoval
> work/sqldjbdns a work/sqldjbdns/djbdns.

Na djbdns si napis vlastni post-extract target.

> 3) Neni mne prilis jasne vyuziti koncepce MASTERDIR. Pokud to pouziju, tak uz
> nemuzu modifikovat skoro nic, protoze se soubory berou z Masterportu. Takze
> MASTERDIR slouzi jen k tomu aby novy port prelozil existujici port s jinymi
> volbami?  napr. docproj-nojadetex -> docproj

Ano, to je hlavni vyuziti, umoznit balickovat porty s nastavenymi
urcitymi volbami, treba ghostscript a ghostscript-nox11.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity