redirect ftp v pasivnom rezime

BSDlama goosefreebsd at pobox.sk
Fri Jul 2 23:25:57 CEST 2004

Zdravim,

prosim Vas, mozte mi poradit..

doplnam pred casom danu otazku:

mam na routry verejnu IP a ten spaja LAN1 do internetu, v LAN1 je
dalsi router a ten smeruje dalsi subnet LAN2 do LAN1 a dalej do inetu.
v tom subnete LAN2 je HW router za ktorym bezi PC na ktorom je ftp..

ked sa pripajam z LAN 1 na LAN2ROUTER je na nom redirect na ten HW
router a tam redirect na PC. v tomto pripade mi FTP funguje spravne v
passivnom mode..

ak sa ale pripajam z inetu na LAN1ROUTER tam je redirect na
LAN2ROUTER, ... atd...  tak mi to v pasivnom mode nefunguje..
ftpserver sa mi ozve,, vypyta login, heslo a po zadani spravneho hesla
sa prihlasi..  mozem sa dokonca pohybovat po adresaroch prikazmi cd
(vypise to vzdy,ze som zmenil miesto). avsak ak si dam zobrazit zoznam
adresarov (ls,dir) tak to timeoutne.
v total comandery ak nieje zakliknuty pasivny mod tak to funguje. ak
zakliknem pasiv tak to timeoutne..

internet
---------|LAN1ROUTER| --|switch|- moj pocitac

                           - |LAN2ROUTER|---|HWrouter|------PC s ftp

zistil som vypismi z tcpdump toto:

ak je konekt z LAN1ROUTER na ftp tak TCP priznaky SYN su pravidelne S
P P F S P P P F atd..  vzdy je rozpoznat zaciatok , chod a ukoncenie..

ale ked sa pripajam z vonka tak pocas celeho cakania az po timeout su
vysielane pakety s priznakom P, az nakoniec posle P P FP a vonkajsia
strana spojenie resetne R R R.

mozte poradit ako mam dalej postupovat v hladani ? dakujem..