Vzdálené vypnutí Freebsd

Břetislav Kubesa bretislav.kubesa at centrum.cz
Fri Jul 2 10:48:14 CEST 2004

Zdravim,

existuje nejaky zpusob, jak vypnout FreeBSD z Windows pres sit BEZ zasahu uzivatele ?
Jde mi o to, ze na Win XP mam pripojenou UPS, ktera vypne pocitac 2 min pred kritickym vybitim baterie (pred vypnutim mam moznost spustit libovolny program). Hned vedle je pocitac s FreeBSD a je na stejne UPS (utahne oba asi 12min, coz staci pro zdejsi podminky), jenze neni primo s UPS propojena. Prepojit naopak to nemuzu, FBSD bezi na starsim stroji a je bez USB.
Stacilo by mi, kdyby jste mne poukazali na nejake informacni zdroje, nemuzu nic kloudneho najit a ani mne nenapada zadny kloudny zpusob, jak to resit. Diky.

BK