[hsn]

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Fri Jul 2 10:18:40 CEST 2004

> no ja taky dodavam ruzne zpravicky na root.cz (vetsinou ohledne fbsd) a
> myslim ze je fajn (diky ctenosti root.cz) ze se aspon o fbsd trosku vi

  ^-- Ano, podla nedavneho clanku na root.cz sa o FreeBSD napriklad vie,
ze aplikacie sa nedaju instalovat z balikov, ale vsetko sa musi kompilovat
z portov. Dakujem za take informacie... :-((( Keby som si pred niekolkymi
rokmi takuto informaciu precital, tak o FreeBSD okamzite presatnem mat
zaujem (aj ked teraz porty vyuzivam hojne a rad). Vobec by mi nenapadlo
overovat si pravdivost takejto informacie, ved predsa clanky na root.cz
prechadzaju redakcnou upravou a korektori sa v diskusiach casto ohanaju
tym, ze oni clanky citaju, upravuju a niektore dokonca odmietaju.

Ospravedlnujem sa za svoju rozhorcenost, ktora navyse do tejto konferencie
patri iba okrajovo -- tyka sa sice FreeBSD, ale neriesi ziadny problem,
takze si nezasluzi byt ani archivovana. :-)

J.