ceskej handbook

Roman Neuhauser neuhauser at chello.cz
Wed Jun 30 15:15:44 CEST 2004

# bln at bln.no-ip.org / 2004-06-30 13:58:41 +0200:

    projekty tohoto rozsahu mivaji nastroje na sledovani takovychto
    veci. na www.frebsd.org sice nic nevidim, ale to nic neznamena;
    Rasmus Lerdorf mel pro prekladatele manualu PHP nastroj zobrazujici
    revize anglickych originalu, a ze ktere revize pochazi aktualni
    revize prekladu, IIRC ma neco takoveho i OpenBSD...

> taky sem nad tim premyslel, na prekladani celyho handbooku ale nemam cas, ale
> pokud by existoval nejaky nastroj na "distribuovane" prekladani, tak bych se
> urcite zapojil

    nastroj na distribuovane prekladani existuje: cvs.
    nainstalujte textproc/docproj, ozvete se na doc at freebsd.org, ze
    zacinate cesky preklad, poslete par patchu, dostanete commit bit,
    pak uz nemusite posilat patche, ale rovnou commitovat.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html