zmena shellu

Jiri jiri.b at sendmail.cz
Wed Jun 30 13:13:39 CEST 2004

Zdravim,

Wednesday, June 30, 2004, 1:01:19 PM, bylo napsano:

MZ> ano, vi
MZ> jestli rucne tak vipw...

ono vi a vipw je dost rozdil :) a vipw nemusi byt vi, podle $EDITOR

MZ> nebo pouzij chsh
MZ> skusim
MZ> raz davnejsie som sa niekde docital, ze existuje aj lokalizovany
MZ> handbook, nevies kde by som ho mohol najst? (eng mi nerobi problemy, ale
MZ> predsa by som viac pochopil z CS/SK handbooku).

no ceskej pochybuji :) co takhle nahazet handbook do wiki a prubezne
jej prekladat? kdo bude chtit muze, kdo nechce nemusi :) jezis :)

jirib

mail: jiri.b at sendmail.cz | jabber: jiri.b at njs.netlab.cz
IRCnet/EFnet/SILCnet: jirib | ICQ: 261273235
GPGfingerprint: 21A1 8E02 CDF0 DCAA B385  A253 EF0C F1CE B618 8EAB