zmena shellu

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Wed Jun 30 13:08:43 CEST 2004

> Jinak osobne jsem si tak oblibil csh, ze jej cpu jiz i uzivatelum :-)

[out-of-subject]

  ^-- Suhlasim, ja pouzivam tcsh a tiez som si ho tak oblubil, ze
pouzivatelom ani nedavam na vyber; jednoducho nic ine ako [t]csh a sh
nemaju nainstalovane. Jedna vec mi na tcsh chyba (alebo som este neprisiel
na to, ako ju urobit): cyklus for. Da sa nejako jednoducho "nasimulovat"
shellovsky 'for' pomocou 'foreach', tak pre pracu zo subormi ako aj pre
aritmeticky cyklus?

[/out-of-subject]

Ked uz ale [t]csh niecim nahradit, tak rozhodne zsh - komlexny operacny
system, ktoremu chyba poriadny shell... :-)))) Ale vazne: zsh features su
super.

Jozef.