pkgtools.conf, portsdb, refuse...

Radim Kolar hsn at netmag.cz
Tue Jun 29 22:52:04 CEST 2004

> 1. portsdb -U apdejtuje alebo vytvara INDEX a parameter "-u" apdejtuje alebo
> vytvara INDEX.db z INDEX-u.
> Je to tak?
je. portsdb updatovat nic neumi. Pri -u porovna datumy a pripadne ho vytvori odnuly. pri -U zavola make index.

> 2. Pytam sa, kym alebo cim je vyuzivany INDEX.db? (Kolekciou portupgrade?)
ano.

> Ktory INDEX mam teda pouzivat a ako mam spravne previest postupnost krokov, aby som splnil nasledovne a to, ze nechcem celu kolekciu portov.
nejlepsi je pouzivat lokalne vygenerovany index, protoze odrazi konfiguraci
systemu napr. /etc/make.conf, lokalni konfigurace balicku atd. Ja mam
napriklad WITH_POSTGRESQL=yes a pokud chci pouzivat portupgrade i na tyto
porty, tak si musim generovat index lokalne. Dalsi takova vec je verze
perlu. Nevim s jakou generuji ten index oni. Kazdopadne Kris doporucoval
v ports@ delat indexy lokalne a ten jejich pouzivat jako nouzovku.

pokud nemas cely strom tak ti make index pravdepodobne selze.
> a. cvsup....../supfile-ports s /usr/sup/refuse (pouzivam
> cvsup11.freebsd.org)
dej si do refuse ports/INDEX*
> b. /usr/ports/make fetchindex
portugrade nevadi ruzne verze jina v indexu a jina v Makefile. Dost mu ale
vadi rozdilne zavislosti, takze muze zlobit.
> c. portsdb -u (toto by malo zabezpecit len a len INDEX.db zo ziskaneho INDEX
> a malo by to zbehnut bez chyb).
pokud nespadne ruby

Mne porad neni jasne ceho chces presne dosahnout.
Pokud chces pouzivat portversion pro zjistovani novych verzi v portech tak delej fetchindex
Pokud nechces upgradovat cele porty a hodne pouzivas portupgrade tak potrebujes
 mit v prvni rade spravne zavislosti a v tom pripade budes muset budto poeditovat hlavni makefile aby pri chybe nekoncil nebo pouzivat moje indexovadlo.
Pokud nepouzivas portupgrade a spol, nepotrebujes index vubec (s vyjimkou make readme)