refuse a portsdb..

Lubomir Majersky lumax at acompoprad.sk
Mon Jun 28 16:18:43 CEST 2004

Davam novy "subject", aby sa to neplietlo s RE:comms/tkscanfax failed

Ked je to tak, potom nechapem preco je pkgtools.conf napisane v sekcii
IGNORE_CATEGORIES:
After configuring this list, you need to rebuild the ports database to
reflect the changes. (run portsdb -Ufu), ked to tie zmeny nereflektuje.

INDEX obsahuje vsetko co je v portoch. Ak tomu dobre rozumiem, tak INDEX.db
sa vytvara na zaklade INDEX a mal by reflektovat stav na zaklade
konfiguracie pkgtools.conf. Subor refuse sluzi len na to, aby sa nepreviedol
"apdejt" toho co je v nom uvedene.

Vo FAQ-och som nenasiel explicitne uvedene, ze INDEX.db sa vytvara len z
uplnej kolekcie portov.

Fungovalo mi to 8 mesiacov bez najmensich problemov.

Lumax

portsdb -Uu (Ufu) index generation error len a len v pripade ked mam refuse
(arabic, ....japanese....vietnamese). To co mam uvedene v refuse mam uvedene
i v pkgtools.conf