comms/tkscanfax failed

Ing. Lubomir Majersky lumax at acompoprad.sk
Mon Jun 28 14:56:01 CEST 2004

Zdravim,

No ja mam podobny problem s portsdb -uU. Ked zapdejtujem celu kolekciu
portov, tak portsdb -uU prejde bez problemov, ak vsak v refuse vylucim z
kolekcie vsetky jazykove (arabic....japanese....vietnam..) tak zahlasi
portsdb: index generation error.
Skusal som teda zahrnut kolekciu japanese, ale vysledok ten isty, proste
portsdb -Uu nezbehne, samozrejme zahlasi dependency list incomplete u ineho
portu, ale uz si nepamatam akeho. Donedavna mi to slo so suborom refuse, ale
odkedy mam zapdejtovany system FreeBSD 4.9-Release-p10 tak to nejde.
Vyskusal som vsetko mozne, ale som z toho magor.

Vdaka za tip

Lumax