spousteni cronem

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Sat Jun 26 03:10:01 CEST 2004

Ahoj,
diky tomuto prikazu jsem vlastne teprve prisel na to, ze mam spatne samotnou
cestu... Take si nikdo nevsiml :-)
 /usr/home/milanc/scripts/linktest.pl.

Vysledny soubor se pak zacal tvorit, ale stale jsem ho nvidel, protoze se
ukladal do /root/. K tomu mam dotaz: muzu v perlu nejak zjistit odkud je
skript spusteny (umisteni)? Ja jsem prave nastavil ./ coz nemuze fungovat,
ale rad bych se takle vyhnul zadani absolutni cesty. Jde to nejak, pokud
mozno bez sloziteho parsovani?

V crontabu mi funguje i varianta bez udaneho interpreta (zkousel jsem
oboji).

Nekdo tu zminil take postup nakouknout do mailboxu roota, to zatim neumim,
jake programy/prikazy k tomu souzi?
Jeste jednou diky vsem za pomoc.

Milan