spousteni cronem

Roman Neuhauser neuhauser at chello.cz
Fri Jun 25 01:41:18 CEST 2004

# Beethoven at centrum.cz / 2004-06-25 01:21:47 +0200:

> Toz, reknu to takhle. Bez uvedeni interpretra nemusite mit skutecne
> jistotu, ktery interpretr dany skript provede.

    nezajima me, ktery interpretr dany skript provede. ono me totiz ani
    nezajima, jestli je to skript (a uz vubec ne v jakem jazyce napsany)
    nebo binarka (a uz vubec ne z jakeho jazyka zkompilovana). zajima
    me, jestli to dela, co ma. zajimalo by vas, ze /usr/bin/catman je na
    STABLE perlovsky skript a v CURRENTu ELF binarka? me to zacalo
    zajimat az kdyz jsem se zacal hrabat v src/gnu/usr.bin/man. Je to
    proste program, ktery neco dela; nastroj, ktery plni sluzbu.

    bez uvedeni interpretra mam skutecne jistotu, ze dany program (pokud
    uz vim, ze je to (pri spusteni kompilovany / interpretovany) skript)
    provede spravny interpret, tj. ten, ktery je v shebang.

> A kdyz napisete csh skript a budete se hrozne divit proc to nefunguje,
> tak je to mozna tim, ze se ho snazi provest sh.

    nerozumim. muzete uvest priklad?

> Stale je to pro vas, vazeny pane, nesmysl?

    ano.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html