spousteni cronem

Jaroslav Napravnik Beethoven at centrum.cz
Fri Jun 25 00:56:05 CEST 2004

Ale ja problem nemam, me vse naprosto funguje.
Nyni jsem si to vyzkousel a opravdu vse funguje i bez uvedeni
interpretra a vsem se timto omlouvam. Kdyz jsem resil podobny problem,
tak jsem zrejme udelal vice veci najednou, ale executable bit rozhodne
byl nastaven, jinak by soubor nesel spustit ani manualne. Ale naprosto
nechapu navazeni se do me panem Neuhauserem.

Jarek