spousteni cronem

Roman Neuhauser neuhauser at chello.cz
Fri Jun 25 00:29:47 CEST 2004

# Beethoven at centrum.cz / 2004-06-25 00:20:10 +0200:

> Drzel bych se puvodniho problemu... Na podobne nemam cas.

    Vazeny pane Beethoven (ten originalni mel navic i krestni jmeno),
    puvodni problem je tu sireni pover. pokud mate cas na to, mel byste
    ho mit i na jejich obhajobu, nebo aspon uznani, ze jste se spletl a
    napr. si pred par lety nevsiml, ze nejaky perlovsky skript nema
    nastaveny executable bit, a ze si kvuli tomu od te doby pridelavate
    praci.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html