spousteni cronem

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Thu Jun 24 21:30:52 CEST 2004

Ahoj,
mam sice dotaz, ktery treba uplne nesouvisi s BSD, ale uz si vazne nevim
rady a nemam se kam obratit. :(

Napsal jsem si perl skript, ktery vyprodukuje jeden datovy soubor. Kdyz ho
spoustim z prikazoveho radku, vse funguje jak ma, i bez predrazeneho
interpreta (staci # ./linktest.pl). Ten skript potrebuju spoustet kazdych
10minut, tak jsem do crontabu pridal:

*/10    *       *       *       *       root
/usr/local/home/milanc/scripts/linktest.pl

soubor vlastni root, pravo execute ma. Ve /var/log/cron se dokonce objevi
prislusny zaznam:

Jun 24 21:00:00 igw /usr/sbin/cron[1403]: (root) CMD
(/usr/local/home/milanc/scripts/linktest.pl)

Ale podle meho se skript nespusti, soudim tak podle souboru, ktery se
nevytvori, zadnou aktivitu jsem nevidel ani pomoci top (skript bezne trva
par vterin). Tak nevim, kde hledat. Zkousel jsem take do crontabu pridat
jeste pred cestu "perl", take nefunguje. Pro jistotu jsem se pokusil muj
datovy soubor vyhledat na celem disku (ze by se ukladal treba jinam), take
nic. Predem diky za kazdy napad.

Milan