inkrementalni make indexovac

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Thu Jun 24 18:48:09 CEST 2004

V čt, 24. 06. 2004 v 14:03, Radim Kolar píše:

> V indexu jsou 2 duplicitni polozky (porty se stejnym nazvem baliku ale s ruznym
> adresarem). Originalni makeindex je vyhazuje, ale neni lepsi je tam nechat?
> Otazka taky zni, ktery z tech 2 vyhodit.
>
> Building /usr/ports/INDEX-5
> Duplicate entry fvwm-imlib-2.4.18 in both /usr/ports/x11-wm/fvwm2-i18n and /usr/
> ports/x11-wm/fvwm2

Zde to vypada, nemas nahodou v /etc/make.conf WITH_MULTIBYTE=1 ?

> Duplicate entry freeciv-gtk2-1.14.1 in both /usr/ports/games/freeciv and /usr/po
> rts/games/freeciv-gtk2

Hmm, mas na pocitaci kde sestavujes ten index nainstalovane Gtk2? Zda se
ze games/freeciv autodetekovalo Gtk2 a zaplo jeho podporu...

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity