omezeni pristupu k freemailu pres squid

Michal Kapalka kapalka at mfn.sk
Thu Jun 24 18:45:17 CEST 2004

Ahoj ak chces zakazovat nieake stranky staci nieco taketo :

/usr/local/squid/squid.conf:
acl users src aaa.bbb.ccc.n1-aaa.bbb.ccc.n2
acl porno url_regex "/usr/local/squid/etc/porno"
http_access deny users porno
deny_info http://www.yourwebserver.ru/porno_deny_info.html porno

/usr/local/squid/etc/porno:
^.*adult.*$
^.*hotsex.*$
.
.
.
^.*porno.*$
^.*fastporn.*$
^.*beautiful.inter.net.*$

Len si namiesto toho das ine page samozrejme ale skor by som sa
orientoval na na user authentifikaciu a tam by som si narobil skupiny
userov admin/poweruser/user a mas to a nadefinujes aku velkost mozes
jednotliva skupina stahovat a co konkretne ake file a aku velikost.

Michal Kapalka