mazani uzivatele pri deinstalaci

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Jun 23 19:43:50 CEST 2004

V st, 23. 06. 2004 v 16:23, Radim Kolar píše:

> Je nutne toho usera mazat pri deinstalaci? U neho se predpoklada, ze bude mit v
> homediru nejaka data a ssh pristup z jinych masin. Asi nejlepsi bude nedelat v
> tomto pripade nic krome nainstalovani binarek. Navic tady plati, ze kdyz si
> nekdo deinstaluje balik aniz by to nejprve deinstaloval z pgsql, tak mu to
> lehne.

Zalezi na kreativite autora portu. Najdu ti ve strome porty ktere za
sebou uzivatele mazou, i porty ktere ho v systemu ponechavaji. Mozny
kompromis je uzivatele nemazat, a jen vypsat uzivateli neco jako

For complete removal of foo, please run as root:
rmuser foo

> Otazka je taky co se od balickovaciho systemu ocekava. Zda pouze instalace
> binarek nebo i nejaka administrace. V pripade db systemu bych rozhodne nechal
> administraci na lidech. Debian se sice snazi delat auto upgrady pgsql, ale mne
> to jeste nikdy nezafungovalo a vzdy jsem pak skoncil s nefunkcni db.

Zalezi na kreativite autora portu, pravidla a pozadavky jsou zamerne
vagni. Tam kde by automaticka instalace mohla byt skodliva nebo
nezadouci se preferuje ponechat to na uzivateli.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity