Opravdu velmi rychly HTTP server (mereni)

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Mon Jun 21 09:42:46 CEST 2004

On Mon, 21 Jun 2004, Ivan Doležal wrote:

>Dobry den,
>
><snip>
>
>    Tento navod stale pocita s Apachem, coz je podle me brzda.
>    Nemate pro ziskani jeste podstatne vyssi propustnosti tip na jeste
>podstatne rychlejsi server? Nejde tu o bezpecnost, fancy indexing nebo CGI.

	nikdy jsem s nim nedelal zadne bechmark testy, ale tvrdi o
sobe, ze muze byt vyrazne rychlejsi hlavne diky tomu, ze neforkuje. Na
svem webu ma i nejake grafy z testu.

/usr/ports/www/thttpd/

Fast: In typical use it's about as fast as the best full-featured
servers (Apache, NCSA, Netscape).  Under extreme load it's much
faster.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>