interaktivni pkg-install script

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Sun Jun 20 21:40:28 CEST 2004

V ne, 20. 06. 2004 v 20:52, Radim Kolar píše:

> balickuju slony1 replikacni system pro pgsql a potrebuju vytvorit:
> a) systemoveho usera slony
> b) databazoveho usera s pravy superuzivatele
>
> problem je u b) protoze je pozadovano heslo, takze tento script musi
> bezet pouze interaktivne.
>
> neni lepsi ho nevytvaret a nechat lidi, at si to udelaji sami? Pokud to beru
> podle sebe, tak obvykle hesla, ktere jsem zadal pri instalaci zapominam kdyz
> chci zacit program pouzivat.

a) muzes udelat pomoci pkg-install/pkg-deinstall skriptu, je to bezne
pouzivane takze mas spoustu vzoroveho materialu. nezapomen pouzit pevne
UID pro toho uzivatele!

b) rekl bych ze je lepsi to nechat na uzivateli, pripadne mu muzes
zobrazit nejakou tu pkg-message s instrukcemi

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity