IPFW FWD

Peter Rosa prosa at pro.sk
Wed Jun 16 04:00:23 CEST 2004

Zdravim vsetkych,

a stale prosim o radu :-)

> httpd_accel_host virtual
> httpd_accel_with_proxy on
> httpd_accel_uses_host_header on
POUZIL SOM

> pwf add 49 fwd 127.0.0.1,8080 tcp from any to any dst-port 80
> out recv rl0 xmit xl0
POUZIL SOM, akurat to prve "any" som nahradil {$localnet}

Ale napriek tomu to nefunguje. Ked do firewalu dam toto pravidlo, tak
spojenie CEZ proxy funguje, spojenie BEZ proxy nefunguje. S najvacsou
pravdepodobnostou preto, ze mam stavovy firewall, a neviem kam to pravidlo
musim dat.
URCITE za anti-spoofing pravidla, ASI pred divert, check-state, keep-state
pravidla. Ale nech to presuvam, kolko chcem, nejde, potvora.

Prosim, poradte.

Peter Rosa