Apache, GNUJSP a Java

Kurnava, Martin martin.kurnava at toma.sk
Mon Jun 14 08:18:32 CEST 2004

Zdravim Vas,
instalacia Apache(servlet) si doinstalovla java port
diablo-jdk1.3.1.(Mimochodom, servlety chodia) Do Apache som doinstaloval
opdporu JSP. Pri poziadani jsp stranky klient dostane odpoved:
--------
Error compiling source  file:/usr/local/www/data/hello.jsp

java.lang.ClassNotFoundException: sun.tools.javac.Main
--------
Class sun.tools.javac.Main sa urcite nachadza v classpath javac-u a aj na
disku (je v tools.jar). V error logoch Apache a GNUJSP nieje nic napisane.

Problem zrejme bude v samotnej jave Diablo. Ak chcem skompilovat nejaky
*.java subor tak dostanem hlasku:
--------
# javac Hello.java
Error: can't find libjava.so.
--------
libjava.so sa nachadza v adresari Diablo. Kdesi som nasiel riesenie, ze
staci do .../lib spravit link na tento subor, ale nepomohlo ani to.

Neviete kde je chyba ?
Dakujem