potrebuji WWW anti porno filtr

VONGREJ, Peter peter.vongrej at orange.sk
Fri Jun 11 10:25:57 CEST 2004

look here http://www.clearview.co.uk/smartfilter.html

monkus

-----Original Message-----
From: Bretislav Kubesa [mailto:bretislav.kubesa at centrum.cz]
Sent: 9. júna 2004 10:42
To: FreeBSD mailing list
Subject: Re: potrebuji WWW anti porno filtr

By me tak trosku zajimalo, co ma porno(nemyslim ruzne -filie) spolecneho s agresivitou zaku ?!? Si prectete nejake psychologicke studie a uvidite, jaky to ma vliv. Rozhodne agresivita byva vyvolavan jinymi faktory.
Co se tyce filtrovani, existuje pro SQUID Dansguradian - http://dansguardian.org/ - mozna pomuze, osobne jsem nezkousel. Jsou tam take skriptiky pro automatickou aktualizaci tzv. blacklistu.
Jinak proc neco zakazovat, kdyz jiny zpusob lze vzdy najit. Co takhle uverejnovat automaticky generovane statistiky o tom, kde kdo byl a mesicne rozesilat mailem napr. TOP-TEN ? ;o) Ovsem, je otazka, zda-li se v tomto pripade nejedna o citlive udaje a nenarazelo by to na zakonou upravu.

BK