ppp / ssh tunnel's performance

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jun 10 18:24:15 CEST 2004

O'Brien wrote:

> Situace je ted nasledujici pres HTTP proxy se SSH spoji na jeden
> povoleny port a tunnel na 6669 je pouzit pro PPP over TCP. Z vysledne
> 2048kbps linky (temer nezatizene) jsem schopny dostat maximalne cca
> 300 - 400kbps.
>
> Mate nejakou radu jak zvysit pruchodnost tohoto neskutecne zbytecneho
> (ale zaroven jedineho mozneho) reseni? Nejde napr. PPP over TCP
> prinutit pracovat pres HTTP proxy?

	Zasahem do zdrojaku urcite.

  	Jake muze zdrzovat nasobna komprimace dat (hedna v SSH, druha v PPP).
V kazdem pripade ale ma na pruchodnost vliv to, ze se spolehlivy
protokol prenasi zase spolehlivym protokolem (a to dokonce v nekolika
urovnich vnoreni) - to prinasi pomerne velky a zbytecny overhead, se
kterym ale nic nenadelate ...