pop3s

Pavel Hlubik phlubik at seznam.cz
Wed Jun 9 09:21:14 CEST 2004

Presne v tom byl zakopany pes. Jakmile byly certifikaty k dispozici vse
funguje.
Akorat zustava zahada proc musim demona sputiti dvakrat, aby se navazal na
oba protokoly, ale to mi zas tolik nevadi. Jen se bude muset dat pozor na
chovani v pristich verzich, pokud nejake budou. Diky za rady.

Pavel Hlubik

> openssl req -new -x509 -days 365 -nodes -out cert.pem -keyout key.pem
>
> Michal Kapalka

[/etc/akpop3d/cert.pem]
[/etc/akpop3d/key.pem]