potrebuji WWW anti porno filtr

Jaroslav Napravnik Beethoven at centrum.cz
Wed Jun 9 00:55:34 CEST 2004

Uroven ve skolach je opravdu katastrofalni. Nemam zkusenost s blokovanim
  techto stranek, ale poradim jen, abyste zakazal defaultne vse a
povolil jen stranky, ktere zaci potrebuji pro vyuku. Jestli web
nepotrebuji vubec, proste ho zakazte. Stejne to vidim s omezenim
aplikaci. Jsou ruzne utilitky, ktere ve windows nastavi v registrech
vselicos. Napr. free software Regino. Zakazat vse a povolit, jen co
souvisi s vyukou. Jen tak je mozne to uhlidat.

Jarek