pop3s

Pavel Hlubik phlubik at seznam.cz
Mon Jun 7 21:37:10 CEST 2004

> Hmmm no tak isto mi robil openldap ked som mal podporu IPV6 na servery
> musesl som ho pustit manualne este raz a potom nabehol aj na IPV4 ale
> nakoneic som si napisal druhy script :)
>
> Skus ho pustit este manualne ci sa ti pusti este aj na IPV4 :)
Ani ne tak manualne jako 2x za sebou. Poprve se navaze na ipv6 a podruhe na
ipv4. Bohuzel se ale stejne na nej telnetem nedostanu. A outlook hlasi chybu
0x800CCC0F, Server neocekavane ukoncil spojeni.

Nemuze byt zakopany pes v certifikatech . Podle helpu by mela aplikace
pouzivat soubory  cert.pem a key.pem z adresare /etc/akpop3d. Jenze pri
instalaci se adresar, a tedy ani soubory, nevytvorily.

  -c <certfile>  use <certfile> for SSL certificate [/etc/akpop3d/cert.pem]
  -k <keyfile>   use <keyfile> for SSL RSA key      [/etc/akpop3d/key.pem]

Neporadte mi nekdo, jak  ty soubory vytvorit? Zkoumal jsem manove stranky
openssl, ale nic me nenapadlo.

Nemate nekdo doporuceni na jiny pop3s server, ktery se nainstaluje z portu
se vsim potrebnym? Diky za info.

Pavel Hlubik