ADSL pci karta

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Mon Jun 7 11:51:22 CEST 2004

On Mon, 7 Jun 2004 07:46:23 +0200, rkoncier wrote
> Dakujem konferencii.
>
> Nevedel som ze az "jeden" (dakujem ti Peter ako jedinemu) pouziva
> ADSL modem alebo router na FreeBSD.
>
> Ved stacilo napisat len typ...
>
> :( Robo

Nestresuj, nebol jediny, ja som ti tiez napisal svoj nazor, len pozeram, ze sa
to do konfery nedostalo. Moj provajder mal chvilkovy vypadok, tak to zrejme
nepreslo. Takze znova:

Osobne skusenosti mam s routrami Alcatel SpeedTouch 501, ZyXEL Prestige
(neviem cislo) a Siemens (taktisto uz neviem typ), vsetko su to modem+routre s
integrovanym switchom. PCI kartu som nemal moznost drzat v ruke, aj ked by som
ju rad odskusal, ako sa sprava. Najlepsie by bolo, keby bol predajca ju
ochotny zapozicat na testy.

PiFtiK