ATA write cache

Bretislav Kubesa bretislav.kubesa at centrum.cz
Fri Jun 4 20:28:04 CEST 2004

> Ja jsem si to tady testoval na desktopu a resety udelaji unexpected
softupdate inconsistency /ne pokazde/ pricemz fsck nekdy promaze docela dost
veci. Pokud neni UPS ci na laptop je tedy lepsi off.
> --

Sam mam cache write zapnute a bohuzel fsck uz mi jednou pekne disk po krachu
promazal... ;-( Jsou nekde porovnavaci benchmarkove testy pro
zapnute/vypnute cache write ?
Popr. testoval nekdo odolnost souboroveho systemu bez zapnuteho cache write
po nahodnych resetech ?  Docela by me to zajimalo.

BK