Konfigurace Postfix + maildrop + courier-imap

Miroslav Chlasták chlastak at goasedlcany.cz
Fri Jun 4 12:56:41 CEST 2004

Zdravim,

mam rozbehnuty Postfix + courier imap + virtualni ucty. Ted jsem chtel
pridat jeste maildrop.
Bez maildropu vse funguje. Kdyz zmenim transport na maildrop, tak mi
sice maildrop dorucuje maily do maildiru, jenze se spatnymi pravy.
Maildir vlastni _postfix:_postdrop. Pro fungovani s maildropem jsem
zmenil vlastnika mailboxu na vmail:_postdrop (pod vmail bezi maildrop) a
nastavil prava 770.

Po doruceni do maildiru jsou u souboru nastaveny prava 700. Ja bych
potreboval  alespon 760.
Kdyz zmenu prav provedu rucne, tak vse samozrejme funguje.

Mate s touto kombinaci nejake zkusenosti? Nejaky napad na reseni?